Fizjoterapia w zaburzeniach stawów skroniowo-żuchwowych

Stawy skroniowo-żuchwowe, mimo swojego niewielkiego rozmiaru, potrafią znacząco wpływać na codzienne funkcjonowanie. Wiedzą to osoby cierpiące na bruksizm, często połączony z zaciskaniem zębów. Nieraz dochodzą do tego charakterystyczne trzaski, kliki, przeskakiwania. Pojawia się strach przed ruchem, przed ziewaniem, stres przed wizytą u stomatologa, a rano trzeba rozmasować buzię, aby normalnie zacząć dzień.

Dobra wiadomość! Istnieje rozwiązanie problemu. Swoją terapią wspomagam proces likwidacji bólu i dyskomfortu związanego z powyższymi dolegliwościami poprzez indywidualnie ustalony plan leczenia oraz edukację pacjenta.

Fizjoterapia przed i po operacjach ortognatycznych

Pacjenci po operacjach wad zgryzu doświadczają utrzymującej się sztywności spowodowanej opuchlizną w obrębie twarzy. Mogą odczuwać nieprzyjemne objawy związane z bliznami, takie jak ciągnięcie, kłucie, ból przy mówieniu, śmianiu się lub jedzeniu.

Fizjoterapia w bólach głowy

Bóle głowy towarzyszące w codziennym życiu mogą stanowić prawdziwe wyzwanie. W ramach swojej terapii skupiam się na łagodzeniu i docelowo eliminacji  tych dolegliwości. Do najczęstszych przyczyn zalicza się: stres, zbyt napięte mięśnie szyi i obręczy barkowej, bruksizm, przebyte urazy głowy i szyi, leczenie ortodontyczne, wymuszona pozycja w pracy zawodowej, zaburzenia snu i inne.Dobra diagnoza i prawidłowo dobrane techniki manualne przyniosą poprawę często już po pierwszej sesji fizjoterapii.

Terapia Blizn

W pracy z bliznami wszelkiego rodzaju stosuję metodę Scarwork. Jest ona bezbolesna i delikatna. Dzięki pracy manualnej na bliźnie i tkankach otaczających, miejsce urazu przechodzi szereg zmian. Następuje redukcja ograniczeń ruchomości, wycofują się objawy typu ciągnięcie, kłucie, tkliwość lub niepełne czucie skórne. Blizna także zmienia się wizualnie. Skóra odzyskuje swój koloryt, znów staje się elastyczna oraz gładka. Wiek blizny nie będzie miał znaczenia.

250zł pierwsza wizyta
200zł kolejna wizyta

Czas trwania 50 min

Techniki pracy

- CRAFTA,
- Scarwork,
- Kinesiotaping,
- Pinoterapia,
- Terapia wisceralna
- Drenaż limfatyczny
- Masaż relaksacyjny i in.